close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס גישור- מקצוע חיוני בימנו

מערכת שורשח כסליו, תשפא24/11/2020

אתם, שתקחו קורס גישור ״ביראד״ באוניברסיטת בר אילן - עשויים להיות האדם שישנה את חייהם של זוג אנשים ולהחזיראת אהבתם לחיי זוגיות טובים ומאושרים יותר

תגיות:
בתקופה מורכבת זו של הקורונה, זוגות רבים השוהים זמן רב בביתם מוצאים את עצמם לפתע לאחר שנים רבות של זוגיות, לא מסתדרים, וזקוקים לפיתרון ממשי כלשהו כדי להחזיר את אהבתם והזוגיות למה שהייתה. אחד הפתרונות הנפוציםשרבים נעזרים בו כדי לייצב את מערכות היחסים שלהם הינו קורס גישור, שבדיוק כפי שמו נועד לגשר ולצמצם את הפערים שנוצרו בין זוג מסוים ולהשיב את הזוגיות ומערכת היחסים שהייתה -לקדמותה.

הדרך להסכמה תלויה בגישור
לצד קורס גישור הנכם יכולים כזוג לעשות מגוון פעילויות כדי לנסות
ולהצית מחדש את אש האהבה שלכם שהייתה והינה יכולה לשוב ולבעור. הינכם יכולים להחליט ביחד כזוג על יום קבוע בשבוע בו תצאו לדייט: פיקניק בים, פיקניק בחיק הטבע, טיול אפילו - בו תידרשו לנווט בעצמכם ולהתמודד עם אתגרים שהטבע מציב. זכרו שכל אתגר שתצליחו לעשות יחדיו עשוי להיות פיתרון שיקפיץ אתכם קדימה.

קונפליקטים בין אנשים יכולים לקרות לצערנו לא רק בזוגיות אלא גם במגוון סיטואציות חברתיות כמו בארגונים ובקהילות מסוימות, בהן מתוך הסיטואציה שבה צריך ליצור קשרים בין אנשים בתוך קהילה מסוימת וגם לדאוג שהקשרים האלו יהיו חיוביים כדי שיוכלו לחיות אלו לצד אלו בשלום, דווקא עלולים להיווצר המון קשיים ובעיות.

גם בתוך חברות ועסקים לפעמים בעליהם לא מסתדרים ובהכרח כדי שחברה תתפקד יותר טוב וגם תצליח בצורה עסקית, עובדי החברה צריכים להסתדר ואם אנו נכנסים פנימה לתוך החיים הבין אישיים, הרי שגם פעולות גישור צריכות לפעמים להיעשות גם בתוך משפחה שלא מתפקדת כמו שצריך - כיוון שהיא לא מסתדרת.

אלו אשר רוצים לקבל הכשרה בצורה מקצועית שתסמיך אתכם עם תעודה, קורס גישור של ״ביראד״ מטעם השלוחה שבאוניברסיטת בר אילן עשוי להיות בדיוק קורס הגישור שאתם מחפשים, ויתן לכם את הקפיצה לתוך עולם נפשי עמוק של קשרים בין אנשים, את האפשרות הכנה והאותנטית ביותר לעזור ולהיות פשוט משהו למישהו . להעניק לאנשים, ע"י קורס בו תוכלו להרגיש שאתם דמות משמעותית בחייהם של זוג שכל מה שהוא רוצה - זה פשוט לאהוב ולהסתדר, או לחילופין להיות מי שהפך עסק למשגשג יותר כי בעליו ועובדיו מסתדרים לאחר שנים של קשיים חברתיים האחד עם השני.

הרי ידוע שעסקים שפורחים ושכיף לעבוד בהם – אלו כאלו עם אנשים טובים שמסתדרים האחד עם השני ובאים לעבודה בשמחה ובששון. אף עסק לא רוצה שיהיה רע לעבוד בו ושמועסקיו יבואו אליו בתחושה שלילית.

אתם, שתקחו קורס גישור ״ביראד״ באוניברסיטת בר אילן - עשויים להיות האדם שישנה את חייהם של זוג אנשים ולהחזיראת אהבתם לחיי זוגיות טובים ומאושרים יותר, או אלה שעשויים להוציא עסק ממשבר עמוק של שנים, ותחושת הסיפוק שתחושו מדהימה כל כך, כך שתבינו שזה מקצוע ששווה ללמוד ולהשקיע בו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה